2011. december 23., péntek

az a titokzatos ló (4.fejezet)

Nagyon untam magam hogy állandóan csak tanulok így kimentem Damonhoz aki ott kortyolgatta Whiskyt .
-Szia .-köszöntem neki mosolyogva ,a piát úgy néztem mintha valami isten lenne ,nem ittam azóta hogy idejöttem. Mivel az a pöcsfej eltiltott a piától ..
-Kérsz?-kérdezte Damon,látszott rajta hogy ő már nem volt a legjobb állapotban ,elfogattam tőle ,de aztán elragadott a hév és egyre többet és többet ittunk míg nem nekem is a fejembe szállt kellőképpen .
Annyira részegek lettünk hogy rólam lekerült a gatyám és csak egy bugyi meg egy trikó volt rajtam .
-Nyaaah ez így nem jó túl erősen nyomtad meg ,tökre feszül.-mondtam Damonnak mikor a harisnyakötőmet igazgatta rajtam amit én már nem bírtam felvenni,pedig ő részegebb volt nálam és rám bírta adni . vagyis csak az egyiket a másik már nem ment neki igazán ,mikor kész lettünk bekapcsolta a zenét és elkezdtünk rá ugrálni.
-Kész is vagyunk.-mondta Damon ,bár ezt nem értettem mire érti ,de kész vagyunk ha ő mondja akkor úgy van.
-Van egy ötletem .-mondta hirtelen Damon miközben én az ágy tetején ugráltam .
-És mi az ?-kérdeztem zavartan mire kihozta Dim fapofa kutyáját tiszta gazdája volt meg kell hogy mondjam .
-Sanyi gyere igyál te is .-mondta közben meg akarta itatni a kutyát is piával. Majd oda guggoltam én is.
-Na légy jó kutyuska igyál.-végül a kutya is beadta a derekát és ivott velünk ,mikor elengedtük szédelgett egyet és lefeküdt aludni ,vagyis  remélem aludni és nem a halálán van a kutya .
-Itt a kedvenc számunk.-mondtam majd mind a ketten felugrottunk az ágyra és énekelni kezdtünk.
-Pipipipipipipi.-igaz Selena Gomez szám volt és csak ezt tudtuk belőle ezt is rosszul,de már szerintem mi az se tudtuk kik vagyunk szóval nekünk már édes mindegy volt mit énekelt az a cafka .
-Hozom a lovat is.-jelentette ki Damon én meg zavartan néztem rá hogy merre indult mert ugye a terasz felé ment. És mit hozz ?
-Ne hozd a lovat majd én meglovagollak téged.-mondtam majd mikor megfordultam ott állt közel hozzám Dim. És valami ismeretlen férfi akit soha nem láttam,de Dim arca érdekelt most jobban ami idegességet sugárzott.
-Eliza nézd az alsómat dugnak rajta a tacsik .-mondta büszkén Damon ,én meg csak nyeltem egy nagyot .
-Na baszki.-csúszott ki a számon ,Damon is csak nézett a bátyjára ,a másik férfi pedig nevetésbe tört ki.
Aki igen csak helyes volt ,és nem tudom tényleg már nem voltam magam sem Damon aki már a kutyával aludt. Odamentem az ismeretlen férfihez és bemutatkoztam neki aztán a kezem fura területekre tévedt.
-Köszönjük Eliza .-mondta Dim majd félre tett az férfi útjából aki csak kezet csókolt nekem majd elment .
-Kezet csókolt .-mondtam bágyadtan elbambulva ,és elvigyorodtam egyedül ez a bunkó nem képes rá.
-Ti mit műveltettek ?-kérdezte nyugodtan Dim aki megfontoltan végig ment a helyszínen .
-Hát kicsit buliztunk,de ígérem....-mondtam volna tovább ha nem kérdezett volna közbe .
-Nem úgy értem,miért van rajtatok csak fél  ruházat?-kérdezte a számomra gyanúst kérdést ki kéne akadni a ,de őt csak az érdekli hogy miért hiányos az öltözetünk . -Tán történt valami más is ?-kérdezte és már teljesen közel sétált hozzám és egyfolytában a szemeimbe nézett,de neki a tekintette mintha szomorú lett volna .
-Nem nem történt semmi csak lovagolni akartunk ..-mondtam nevetve ő meg zavarosan nézett rám .
-Ja nem úgy.-kezdtem el magyarázkodni.-Damon hozni akart valami lovat ..-mondtam elgondolkodva .
-A házban van Ló ?-kérdezte meglepődve ,én meg csak vállat vontam .
-Hát én tudja .-mondtam még mindig gondolkodva ,tényleg nem tudtam mire értette Damci azt a lovat .
-Haragszik?-kérdeztem vissza nagy szemekkel ,közben fél szemmel láttam hogy Damon betántorog a szobába nem tudom melyikbe ,de utána egy nagy koppanás és nyögés hallatott.
-Nem mondta és mint valami megsértődött óvodás beviharzott a szobájába ,de azért még utána kiabáltam.
-Tudom hogy kell a harisnyak...kötőt...t-használni mondtam de egyre jobban elhalkultam. Mi a fene van ezzel már rég üvöltöznie kéne hogy mennyire i ne vagyok hölgynek jó..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése