2011. december 23., péntek

Tulajdonjog (3.fejezet)

Egyáltalán nem tetszett nekem ez a helyzet sőt utáltam ,meg lett mondva mit csináljak na ez a halálom.
És hol van a sok jó Francia pasi ,biztosan jól tudna franciázni ,és külsőre sem utolsóak,ha Dimet és Damont nézzük már nem azért mintha az eseteim lennének csak hát helyesek stb .
Csak feküdtem az ágyamon és szenvedtem mint valami partra vetett hal,aki nem akart a parton élni mert ott nem kap levegőt . Na én is így éreztem nekem NY való nem pedig FR túl neveletlen vagyok hozzá ,és FR meg túl visszafogott hozzám. Éppen kezdtem elaludni a gondolataimmal együtt mikor Dimitri benyitott és felpattantam .
Abba hittbe ringattam magam hogy biztos bocsánatot jött kérni ,de ez csak álom marad örökre azt hiszem .
Felemelte a takarót és alá nézett én meg zavartan néztem rá,aztán felháborodva letettem a takarót.
-Mit képzel ?! Ne leesegessen a takaró alá.-mondtam nagyképűen ahogy ő szokta . Aztán elvigyorodott rajtam.
-Most meg mit nevet?-kérdeztem értetlenül ő meg csak megrázta a fejét ,aztán meg elkomorodott.
-Nincs rajtad a harisnyakötő!-mondta szigorú képpel ,én meg igazat adva neki megráztam a fejem .
-És miért nincs ?-kérdőre vont engem ,ha valaki látna azt hihetné hogy az apám csak sóhajtva válaszoltam.
-Azért mert zavar pluszba még ez a selyem is csúszkál rajtam és az ágyneműm is selyemből van és nagyon kényelmetlen így aludni .-mondtam beismerően és most az egyszer nem pofáztam vissza ahogy szoktam neki.
-Hát jó.-mondta majd felállt és kiment az ajtón,gyanakvóan néztem utána nem ez a reakciója ha valamit nem teljesítek sőt ki kell magából és olyan lesz mint valami szörny ,2 hete vagyok már itt de nagyon nem tetszik ahogy Dim bánik velem,ő tényleg csak a kis New York-i fruskát látja bennem ,Damon pedig nem ő elhiszi nekem hogy én egy franciai hölgy vagyok és ez jól esett tőle,de szerintem ettől a bunkótól ne várjak semmit.
Mikor lementem úgy éreztem abban a pillanatban vissza akarok fordulni és így is tettem hisz a tanárom meztelenül ült a fotelében és csak az újság takarta el a micsodáját.
-Hova sietünk ?-kérdezte az újság mögül ,én megtorppantam és vissza fordultam .
-Maga miért van meztelen ?-kérdeztem felvont szemöldökkel ,majd láttam hogy fel áll és már semmi se takarja őt sehol,csupasz volt egy az egybe én meg csak felfele néztem nem akartam látni semmit..
-Nem volt kényelmes a ruha.-felelte ugyanazt  amit én neki a szobámban ,ez nem ér azzal védekezik amivel én. Ez nem ér én nem meztelen voltam csak nem volt rajtam a kötő bigyó.
-De maga izé.-mondtam makogva .-De én mi ?-kérdezte ott állva pucéran majd láttam hogy jön Damon.
-Őőőőő azt hiszem rosszkor jöttem.-mondta majd vissza is fordult .-De Damon ..-mondta utána ,de késő volt. Csak mereven néztem a plafont mikor öltözik már végre fel ,ez nem igaz ... Majd elmosolyodtam ..
Elkezdtem én is vetkőzni bár nekem nem sokat kellett lekaptam a hálóingem meg a bugyim és kész is .
-Te meg mi a....-kezdett bele majd meglepődve meredt rám,én meg csak vigyorogtam majd vállat vontam.
-Ilyen ez a popszakma .-mondta válaszként a félkérdésére ,de továbbra is csak bámult rám mint a borjú.
-Öltözz fel!-parancsolt rám majd ő is elkezdett öltözködni ,és én is ha ő is én is nehogy már ...
-Látod ezzel bizonyítottad hogy mennyire neveletlen és nem értél meg még hogy hölgy legyél.-mondta komoran. Még hogy én ő vetkőzött le teljesen először nem én  ,olyan ideges lettem hogy inkább feltrapoltam a szobámba és lefeküdtem aludni.
/másnap reggel Dimitri szemszög/
Kopogtattak az ajtón én meg alig akartam ki kelni az ágyból,kinyitotta félálmomba az ajtót és Eliza nagyapja állt ott elálltam az útból beengedtem majd helyett foglalt anélkül hogy hellyel kínáltam volna.
-Mi járatban erre?-kérdeztem miközben magamra kaptam a köntöst ,és szóltam az inasnak hogy hozzon nekem kávét ,elég fáradt voltam és nyúzott .
-Az unokám értesített a tegnapi incidensről .-mondta komolyan ,én meg megforgattam a szemeimet.
-Gondoltam hogy majd ezt fogja ellenem fordítani a kis fruska.-mondtam majd belekortyoltam a kávémba.
Láttam hogy Wayle úrnak nem tetszik ahogy beszélek az unokájáról így ajánlatot tettem neki .
-Adja nekem a lányt .-mondtam komolyan ,láttam az öregen hogy furán néz így felvilágosítottam .
-Tudom hogy nagyon neveletlen ,de viszont az is tudom hogy maga csődbe van .-mondtam miközben az bíró asztalomhoz sétáltam és írni kezdtem az alku kitételeit .
-Fizetek érte.-mondtam majd orrá alá nyomtam 100000 dollárt és mellé a papírt .-ha alá írja megszabadul a lánytól és kap egy kis jutalékot is amivel vissza mehet a baráti köreibe . -sokáig nem kellett győzködni alá is írta azt a nyanvadt papírt majd el kis tűnt a pénzzel együtt,azért látszik hogy az emberek nem olvasnak.
Mivel a papíron rajta volt a hivatalos pecsét is ,és az állt benne hogy a lány nem hagyhatja el az országot csak vele ,sőt ha én nem tudok róla hogy elment akár köröztethetem is mint egy bűnözőt mivel az én tulajdonom.
Ezt hívják tulajdonjognak .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése