2012. november 22., csütörtök

Florian Iglesias (9.fejezet)

Nem tudtam mit fog tenni ,de valahogy nem is érdekelt . Nem így képzeltem ezt az egész"utazást" ,én papával terveztem ezt az egészet mégis aláírta azt a szerződést . Ezek szerint ő nem így tervezte volna?
Lefelé néztem ,nem akartam ránézni ,akkora gyűlöletet éreztem most éppen hogy nem akartam kiengedni magamból mert én járnék rosszabbul.  Szerinte soha nem leszek hölgy ,soha nem leszek jó.
Nem mintha neki akarnék megfelelni ,csak is magamnak ,de ha folyamatosan eltipor  nem fog menni ,az ő közelébe nem fog . Mert mindig csak a csalódást kapom ,még azt hiszem hogy jól csináltam valamit akkor is . Egyedül Damon ,hiszi el rólam hogy tényleg lehet velem "dolgozni" ő igazi tanár .
Úgy érzem most elsötétült minden bennem ,minden ami eddig reményt adott . Ott van az a törvény is ,amivel nem csinálhatok semmit ,ebben a pillanatban óvatosan felnéztem rá és lágyan néztem szemeibe.
-Nem áll a szerződés mostantól .-hát kimondta ,én pedig zavarosan néztem szemeibe ,de nem is gondolkodtam sokáig fel álltam és gyorsan a szobámba szaladtam . Kapkodva zártam be az ajtómat ,majd az ajtónak dőltem és egy hatalmasat csapódtam a földön térdelve . Sírni lett volna kedvem ,de nem tettem . Egy hölgy nem sír. Lenyeltem a könnyeimet és pakolni kezdtem. Lassan és gondosan rakodtam be a ruháimat ,bézs színű táskámba ,elfért benne minden mert a fele ruhadarab nem is az enyém volt . Körbe néztem utoljára,és kimentem felszegett fejjel .  Már ott álltak Damon amolyan szomorú tekintettel nézett felém ,kicsit elmosolyodtam erre ő is magára erőltetett egy mosolyt,viszont mikor Dimitri előtt mentem el ,nem néztem rá . Megcéloztam az ajtót ,vissza fordultam és egy nagy levegőt vettem . Könnyű volt itt hagyni ezt az egészet hisz nem kötődtem semmihez ,és senkihez.
-Viszont nem látásra.-mondtam szárazon ,majd kimentem és óvatosan becsuktam magam mögött az ajtót  . Leléptem a lépcsőn majd megálltam és hallottam ,hogy Dimitri felborította az asztalt ,csak lehunytam a szemem ,és egy határozott léptekkel tovább mentem . Nem tudtam merre menjek ,de azt tudtam hogy itt akarok maradni és megmutatni mindenkinek ,hogy én igen is hölgy vagyok .
~3 hónap múlva.
Eliza Wayle vagyok ,4 hónapja lakom Franciaországban ,egy aprócska kis garzon lakásba meleg barátommal Florian Iglesias -al ,igazán nagy váltás volt ez nekem . Végre ön magam lehettem hiába éltem Franciaországban. Az első hónapom azzal ment el hogy két kamu tanárral éltem ,bizony ám Dimitri Leroy  és Damon Leroy-al. Mint kiderült ,csak neves családból származó két úriember akik tanárnak adják ki magukat hogy később az ügyfeleket fenyegethessék ,pénz jutalék reményében .
Rólam valamiért hamar lemondtak és el is engedtek ,amit nem is bánok . Dimitri azóta  is keres ,de még a 3 hónap alatt nem talált meg ,igaz már 4x ment el mellettem csak nem ismer meg mert igen megváltoztam amit az én meleg barátomnak köszönhetek Florcsúnak . Ettől a két zsiványtól csak annyit tanultam hogy hogyan lehet csalni . Mi is így tartjuk fent magunkat Florcsúval ,eddig volt 3 férjem ebből kettő meghalt és rám hagyta minden vagyonát ,másiktól pedig elváltam . Túl jól érveltem a tárgyaláson ,így hát onnan is kaptam egy kis pénzt. És hogy miben változtam ? Na hát igen azóta beilleszkedtem ide akár hiszitek ,akár nem . A masni lett az új mániám ,na meg a harisnyakötő .;)
Kívülről egy finom úri hölgynek tűntem ,de ha jobban megismertek mindig találtak bennem valami furcsát ami tetszett nekik ,így nem kellett pár nap vagy hét és volt egy új gazdag férjem.
Most is épp Franciaország utcáin suhanok végig ,és mindig tökéletesen nézek ki. Fekete ruha volt rajtam ,ami egyszerű és elegáns volt ,persze szemüveg volt rajtam hogy eltakarjam a másnapos arcomat ,és a vérvörös rúzs csak úgy rikított a számon . Sikkes voltam ,ha már úri hölgy vagyok akkor beszéljek is úgy nem igaz ? Miközben finoman lépkedtem  a macskaköves után ,lekezdtem turkálni a táskámba a kulcsom után . Kis táska volt nálam ,de ebbe s akkora káosz volt .
Végül sikeresen megtaláltam ,majd mikor beléptem rögtön nekem esett a szomszédunk akit csak úgy hívtam vagy is csak így magunk közt hogy az E/17-es . Igaz a nevét nem tudtam ,egy házsártos ember volt ki akarta tudni a nevét . Bájosan elmosolyodtam és máris nem úgy kezdte a mondandóját ahogy eleve akarta.
-Már megint hangoskodtak az este Miss.Wayle kérhetem hogy ezt hétköznapokon hanyagolják?-kérdezte ,én pedig meglepődve meredtem rá . Mint aki nem tudja miről van szó ,de igen nagyon is tudtam. Valamit ki kellett találnom ,próbáltam úgy csinálni mint aki megbánta az egészet.
-Sajnálom,többet nem fordul elő.-mondtam nyájasan ,majd megsimítottam az arcát amin hála az égnek fekete selyem kesztyű volt ,így nem éreztem kemény borostás vén össze esett arcát .
Erre az öreg elpirult ,ez megszokott volt állandóan ezt történik ,aztán követett az ajtóig . Bedugtam a kulcsomat ,de a zár megint kicseszett velem és amíg nem nyílt ki addig hallgathattam E/17 udvarlását.
-Igen persze .-helyeseltem ,bár azt se tudtam mire , csak  feszegettem az ajtót. A franc Flori megint elfordítva hagyta benne a kulcsot ,majd sikerült kinyitnom és gyorsan beléptem .
-Viszlát.-mondtam kedvesen ,de még mindig beszélt én pedig szépen lassan csuktam rá az ajtót. Amint halottam hogy felmegy ,nagyon sóhajtottam és elkezdtem vetkőzni  szanaszét dobáltam a cuccaimat ,ebben a lakásban csak akkor volt rend ha valami nagy bulit csináltunk amúgy minden összevissza volt.
-Drágaságom .-jött elő Florcsú a fürdőből ,körbe csavarva törölközővel az alsótestrésze ,és a haja .
-Édesem .-mondtam majd adtam a szájára egy szűzies puszit és elmosolyodva a kanapéra ültem.
-Leroy bekapta a horgot ,az új neved Tifanny aki nem bír magával . Azt hiszem testhez állós szerep lesz Lencica .-mondta majd rám kacsintott közben törölni kezdte a haját .  Közben segítettem neki és elrendeztem rakoncátlan tincset ,olyan kis imádnivaló teremtés volt ez a fiú nagy szerettem .
-Ohh ,biztosan .-mondtam huncutan ,majd elkezdett csörögni a telefonom ,de elég tompán .
-Ez meg hol van ?-forogtam körbe ,mert nem találtam sehol.
-A hűtőbe raktad kincsem .-mondta Florcsú majd gyorsan oda szaladtam és kivetettem ahogy felvettem a telefont ismerősen mély rekedtes hang ,"ütötte meg a fülemet . Leroy ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése