2012. november 21., szerda

Mi a franc ?!(8.fejezet)

Szembenéztem tengerkék szemeivel ,és csak meglepődve néztem rá ilyen közel nem volt soha hozzám . Vagy is hát nem így ,valami most más volt ,sokkal másabb . Éreztem hogy egyre közelebb lesz ,vagy már csak képzelődtem nem is tudom ,vagy csak azt akartam hogy közelebb legyen ? Nem tudom egybe biztos voltam ,hogy közelsége felborította a gondolataimat ,akárhogy is gondolok rá . Ő egy vonzó férfi ,akinek hatására a testem másképp viselkedik ,mint  pedig voltam már ilyen helyzetbe vele. Zavart ez a furcsa amit érzek ,nem akartam ezt érezni ,ő csak a tanárom vagy micsodám tanácsdóm ...nem is tudom. Gondolataim össze vissza cikáztak a fejembe ,nem bírtam kiigazodni rajta ,az zökkentett ki hogy ajkai is egyre közelebb haladtak felém ,csak meglepődve néztem rá továbbra is .
-Damon mit csinálsz?-kérdeztem tőle ,nem tőle várom a válaszokat hanem Dimitritől.
-Sajnálom ,nem akartalak bántani.-mondta a szemeibe nézve ,ezt nem neki kéne mondani duzzogtam .
-Nem a te hibád ,te nem csináltál semmit.-simítottam meg az arcát ,és elmosolyodott végre .
-De megtudtam volna akadályozni .-mondta megbánóan ,én meg csak ráztam a fejemet hogy tudta volna Dimitrit úgy látszik senki se tudja semmi megállítani ,túl nagy a hatalma és az a baj hogy ezt ki is használja . Csak tudnám miért ilyen fene nagy büszke ,nincs neki mire túl komor ,és azt hiszi övé lehet minden . Hát most téved ,én nem hagyom magamat ,még hogy "tulajdonjog " adok neki én tulajdonjogot. Bárcsak tudnám papát hogy vette rá , egyszerűen nem érzem ez fájt a legjobban hogy eladott neki mint egy egyszerű szőrmét vagy nem is tudom .   Az országot se hagyhatom el ,semmit se tehetek nélküle .Nagyot nyeltem erre a gondolatra ..nem bírtam felfogni vagy nem akartam inkább nem tudom azt hiszem a kettő ugyanaz . Nem tudtam mit tegyek ,nagyon sóhajtottam majd Damonre néztem. Az arcáról egyszerre sugárzott a nyugodtság de egy egyben a szomorúság is ,ami elkeserített.
-Kérlek ne edd magad .-mondtam neki ,de kezeim még mindig az arcán pihentek ,ő pedig egyre közelebb jött ,és szinte már ajkaink összeértek. De aztán hirtelen betörte ,az ajtót ,ki más mint Dimitri . Gyorsan szét ugrottunk Damonnel ,de aztán Leroy-ra néztem és még dühösebb volt mint eddig . Aztán a tekintettemet Damonre kaptam aki lehajtotta a fejét rá se mert nézni. Valamiért kényelmetlenül éreztem magamat a helyzetben ,pedig nem kellett volna azt hiszem ,de valami olyan energia volt köztük amit nem értettem . Dimitri csak úgy kapkodta a levegőt ,egy gyilkos cápához tudtam volna hasonlítani aki vér szagát érzi ,majd olyan sebesen felém jött elrángatott onnan és az egyik székhez vágott ,a szék karfáján megtámaszkodott,úgy nézett velem szemtől szembe ami zavaró volt .
-Na most kacérkodj ,te kis kurva .-mondta ridegen ,egyszerűen köpni nyelni nem tudtam . Jól hallottam amit hallottam ,nagyot nyeltem  ő nem ilyen vagy is amennyire ismerem nem ilyen . De igaz nem is ismerem ....Mi a franc folyik itt ?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése