2012. november 21., szerda

Bajszos.(7.fejezet)

Miután kiléptem az ajtón ,a rendőrséggel találtam magam szembe ...mi a fene ?! Egy rendőrfő vissza is lökdösött a házba ,amit nem értettem de inkább szót fogadtam . Inkább egy rendőrnek ne állj ellen. Dimitri egy gonosz mosoly keretében nézett rám ahogy a rendőrök karöltve velem besétálnak a napaibba és a kanapéra ültetnek . Egy bajszos férfi jött felém ,olyan tipikus városi  közbiztonsággót szolgáló ember volt . Az ilyen emberekről mindig a fánk jut eszembe ,biztos sok filmet néztem .  Ez a baj Amerikával  túl sok ,tökéletes embert raknak a filmekbe,és sajnos Amerika tényleg ilyen  . Azt hiszem kezd "nem hiányozni " az otthonom ,na de miért vannak itt a rendőrök ? Csak sóhajtva néztem körbe ,éreztem hogy nagyon is köze van hozzám ennek a "jeles" eseménynek . Főleg az a mosoly Dimitri arcáról még mindig nem mosódott le . Nagyot nyeltem ,most komolyan valamit lehet rám kent ...
Fészkelődni kezdtem ,közben a rendőrök valami papírt olvasgattak ,amit Dimitri nyomott a kezükbe , a bajszos bácsi egyszer felém is nézett ,amolyan szigorú tekintettel ,majd felém is fordult mielőtt elkezdte volna mondatát egy nagy levegőt vett ,és kifújta és óvatosan felém lépet . Lehelyezve magát mellém megnézett ,majd felemelte a telefonját ami hirtelen vakuzott egyet . Meg is szédülten ,csak zavartan néztem rá . Annyi kérdés volt a fejembe ,hogy már én magam belezavarodtam azokba ,de lehet jobb ha nem tudom .  Leült a másik oldalamra Damon ,ami kicsit megnyugtatott és meleg kezével megsimította a térdemet. Erre a mozzanatra rögtön Dimitrire néztem ,és elég erősen szuggerálta a szemével Damon kezét  ,mintha legalábbis lejönne onnan ha sokáig nézi ,de nem így lett aminek én örültem is.
-Miss Wayle.-szólalt meg érdes mély hangon a bajszos ,amire rögtön felfigyeltem  kicsit ki is rázott a hideg. Ilyen helyzetbe még soha nem voltam ,és kezdtem megijedni . De ha nagyobb baj lenne Dimitri nem így vigyorogna mint a vadalma ,vagy mégis ? Annyira nem ismerem őt ,csak az oldala van meg amit mutat felém. Bár én nem is akarom jobban megismerni ,tanítson meg és  megyek el innen .
-Igen.-feleltem halkan ,közben a szemem a rendőr ingére tévedt amin egy arany kis tábla volt feltűzve belevésve a nevével . Morrison ,azt hiszem jobb ha megjegyzem magamnak ezt az urat .
-Ma vétett a törvény ellen kisasszony .-ahogy kimondta meglepődve meredtem rá ,majd Damonre . Azzal törvényt sértettem volna hogy kiléptem az ajtón és el akartam költözni ..nem hinném vagy lehet ide más szabályok vonatkoznak . Jaj ,én nem ide tartozom nem is akarok . Papát akarom !!
-Tessék?-nyökögtem ki nagy nehezen a kérdést ,és nagyokat pislogtam a bajszosra ,azaz Mr.Morisonra.
-Nem tartotta be ami a szerződésben áll.-mondta szárazon ,de nem tudtam miről beszél szerződés ?!
-Most butának fog nézni ,de nem tudom miről beszél Mr.Baj....Morrison .-gyorsan javítottam mert végén ezért is lecsuknak . Itt lehet már mindenbe törvénybe ütközik amit én csinálok.
-A szerződés amit aláírt a nagyapja .-mondta ,mintha nekem erről tudnom kéne ,de nem tudok. Rögtön Dimitrire is néztem ,akinek egy pillanatra sem esett nehezére hogy mosolyogjon a helyzetemen .
Nem tudtam mit csináljak ,most helyeseljek és akkor gyorsan eltávoznak innen  a rendőrök és ez a kellemetlen érzés elmúlik + neki eshetek Dimitrinek . Vagy vissza kérdezek és akkor még több ideig itt lesznek ,ami azzal jár hogy később vitatkozhatok Leroyal .
-Oh ,igen .-mondtam mint aki észbe kapott ,közben Dimitri furcsán nézett rám le is ült rögtön a karosszékbe és érdekfeszítően figyelt rám .
-Én csak megfeledkeztem erről ,tudja már nagyon friss a dolog és még nem szoktam meg.-mondtam ,mintha tudnám miről beszélek ,de fogalmam se volt az egészről. A bajszos bólintott egyet,majd fel állt és el is mentek Dimitri kikísérte őket ,de mintha valami olyasmit mondott volna neki a rendőr hogy legközelebb csak akkor hívja ha ténylegesen eltűnik. Erre csak felvont szemöldökkel néztem Damonre ,aki elém tolta azt azt a bizonyos papírt. Mikor elolvastam ,akkora düh keletkezett bennem hogy legszívesebben ,felborítottam volna az előttem lévő asztalt . Mikor Dimitri bejött ,rajta is látszott hogy dühös ,én pedig jelképesen fel álltam ,és ránéztem mérgesen és egyenesen az irodájába mentem ,azt hiszem vette a lapot é jött utánam . Az asztal mögé mentem és szekrény felé fordultam karba tett kézzel ,mintha bármitől is megvédene . Ajtó csukódást hallottam és  azt hogy be is zárja . Hirtelen maga felé fordított ,én pedig vissza tartottam a levegőmet ,most valami egészen mást láttam a szemeibe és nem tudtam mit ,de mintha már láttam volna ....akkor álmomba .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése